• 26 Μαρτίου 2025 & 2 Απριλίου 2025
  • Τόποι Διεξαγωγης:
    HEAL Academy, Χασιώτη 3, Μαρούσι 15123
    Νοσοκομείο Υγεία, Ερυθρού Σταύρου 4, Μαρούσι 15123
    METROPOLITAN HOSPITAL, Εθνάρχου Μακαρίου 9, Πειραιάς 18547

Το σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών αφορά στην αποτελεσματική επαγγελματική εξυπηρέτηση, στη διαπροσωπική και τηλεφωνική επικοινωνία, στη σημασία της συνεργασίας και της ομαδικής συνεισφοράς καθώς και στη διαχείριση παραπόνων των πελατών.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
COURSE DIRECTOR
  • Μανώλης Καλογεράκης